Retourprocedure

Ruilen en retourneren
Een artikel ruilen of retourneren? Leest u a.u.b. onderstaande vragen en antwoorden door om u snel van dienst te kunnen zijn.

Ik wil iets retour sturen. Hoe ga ik te werk?
Meld bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen. Dit kan telefonisch op 0416 82 02 79. Er wordt dan in overleg bepaald hoe uw retour zal worden afgewerkt.

Ben ik kosten verschuldigd als ik iets retour stuur?
De verantwoordelijkheid en de kosten van de retourzending komen voor uw rekening, tenzij uw retourreden te maken heeft met beschadiging / niet functioneren. Overleg a.u.b. met onze klantenservice over de mogelijkheden in uw situatie.

Mag ik mijn bestelling altijd retour sturen?
U heeft het recht uw bestelling binnen 30 dagen te retourneren of als retour aan te melden binnen 30 dagen na ontvangst van de zending. U ontvangt het volledige aankoopbedrag van de goederen retour. Dit gebeurt uiterlijk binnen 30 kalenderdagen. Buiten de 30-daagse periode behouden wij het recht de retourzending te weigeren of slechts een deel van het oorspronkelijk betaalde bedrag terug te betalen. Dit laatste hangt af van het soort artikel en de staat van het artikel en de bijbehorende, originele fabrieksverpakking.

Houdt u bij het retour zenden rekening met het onderstaande: 
    - Indien redelijkerwijs mogelijk, ontvangen wij het product / de producten graag in ongeschonden en ongebruikte staat en in originele verpakking retour;
    - Wij adviseren u (een kopie van) het aankoopbewijs cq. factuur mee te sturen met de zending.

Naar welk adres moet ik retourneren?
Gelieve goederen terug te sturen naar het volgende adres: 
Afdekmateriaal
Rembrandtlaan 7
5151WB Drunen
Noord Brabant, Nederland

Hoe wordt mijn retour behandeld?
Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen uiterlijk 30 dagen wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.

Wat moet ik doen als de bestelling niet compleet is of beschadigd?
Wanneer uw bestelling niet compleet is t.o.v. de factuur / pakbon of wanneer er sprake is van beschadiging, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen u dan adviseren wat te doen en u helpen het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact op telefonisch op 0416 82 02 79.

Op maat gemaakt artikel?
Op maat gemaakte artikelen zijn uitgesloten van retourrecht.